Telemedycyna Polska S.A.

Infolinia: 801 707 188 (pon-pt 8:00-16:00)
Opinie pacjentów | Telemedycyna Polska S.A.

Co o usłudze Kardiotele mówią pacjenci?

 

Pan Tadeusz z Warszawy

77 lat

„Już od roku z satysfakcją korzystam z usługi Kardiotele. Przeszedłem zawał serca i pozostał mi lęk przed każdym bólem w klatce piersiowej. Mieszkam sam, więc w takiej sytuacji byłem bezradny. Teraz w ciągu 10 minut otrzymuję opinię kardiologa, czy mam się czego obawiać oraz pewność, że gdyby to było konieczne, zostanę właściwie pokierowany. Zostałem zachęcony przez lekarza z Kardiotele, by niezależnie od samopoczucia, raz na dwa tygodnie wykonać kontrolne EKG, dla spokoju. Mój lekarz prowadzący – kardiolog w Instytucie Kardiologii w Aninie – zachęcał mnie do korzystania z Kardiotele, gdyż pacjenci po przejściach kardiologicznych twierdzą, że odczuwają tym większe obawy, im są dalej od instytutu. Posiadanie przy sobie aparatu EKG i natychmiastowa możliwość rozmowy z kardiologiem wykluczają lęki i obawy. Polecam Kardiotele każdemu, kto jak ja, żył w stresie, by zafundował sobie spokój. Warto!...”  

Czytaj całą opinię o Kardiotele

Pani Zofia z mężem z Kalisza

79 lat

„Skorzystałam z usługi Kardiotele dlatego, że często wzywałam pogotowie do bólów w klatce piersiowej i duszności. Uważam, że po zrobieniu EKG i rozmowie z lekarzem staję się spokojniejsza – doradza mi co mam zażywać i jak mam się zachować. Moja Pani

doktor zna moją sytuację zdrowotną i jest zadowolona, że korzystam z usługi Kardiotele – uważa, że to dobre rozwiązanie, bo w każdym momencie można właściwie ocenić stan chorego i w porę uratować czyjeś życie. Najważniejsza jest natychmiastowa reakcja lekarzy. Będąc w kościele na zakończeniu starego roku w 2011, zasłabłam. Mąż ledwo przyprowadził mnie do domu i podłączył mnie do aparatu Kardiotele. Lekarz podjął decyzję o powiadomieniu pogotowia i natychmiastowym przetransportowaniu mnie do szpitala na oddział kardiologiczny...”

Czytaj całą opinię o Kardiotele

Pani Elżbieta ze Szczecina

83 lata

„Mam 83 lata, choruję na nadciśnienie tętnicze, cukrzycę II stopnia i chorobę wieńcową, mam już wszczepiony rozrusznik serca, również przeprowadzoną ablację serca. Kiedy odczuwam lęki, zagrożenie lub bóle serca sięgam po aparat Kardiotele i łączę się z lekarzem, który po wykonaniu EKG udziela mi uspokajającej porady. Zdarzyło się również, że sam lekarz wzywał karetkę pogotowia i znalazłam się w szpitalu. Pomoc udzielana jest bardzo szybko i fachowo. Zawsze miły, ciepły głos dodaje mi siły i chęci do życia. Polecam wszystkim korzystanie z Kardiotele i pomocy lekarskiej, która zapewnia wiele spokoju...”

Czytaj całą opinię o Kardiotele

 

Pani Stefania z mężem ze Świdwina

78 lat

„Od 1987 r. choruję na nadciśnienie tętnicze. Z usługi Kardiotele korzystam drugi rok, zawsze wtedy, kiedy skala ciśnienia wynosi np. 230/210/180/130. Po zmierzeniu ciśnienia, jeśli ono nie spada, sięgam po aparat EKG i dzwonię na Kardiolinię. Po rozmowie z lekarzem i udzieleniu mi wskazówek wiem, co mam dalej czynić, jakie przyjąć leki. Jestem uspokojona. Mój lekarz bardzo pozytywnie wyraża się o tej usłudze. W maju ubiegłego roku mąż czuł się dobrze. Jest niskociśnieniowcem, ciśnienie było niskie jak zawsze, ale tętno wysokie. Mnie nie było w domu, ale kiedy wróciłam skorzystałam z aparatu i po zrobieniu EKG pan doktor, który pełnił dyżur, osobiście zadzwonił po karetkę, zalecił natychmiastowe odwiezienie męża do szpitala, gdyż miał napadowe migotanie przedsionków serca. W szpitalu lekarz kardiolog zapytał mnie, w jaki sposób tak szybko zareagowałam? Odpowiedziałam, że skorzystałam z usługi Kardiotele. Dzięki szybkiej akcji mąż wyszedł z tej przypadłości obronną ręką. Oboje jesteśmy już w podeszłym wieku – ja mam 78 lat, mąż 85 lat kończy w lipcu. Pomimo że mieszkamy w powiatowym mieście, brakuje w nim szpitala, dlatego aparat jest nam potrzebny. Osobiście dziękujemy za miłą i fachową obsługę dyżurującym lekarzom. Dopóki żyjemy, będziemy w dalszym ciągu korzystać z usług Telemedycyny Polskiej...”

Czytaj całą opinię o Kardiotele

 

Pani Maria z Warszawy

65 lat

„Od paru lat słyszałam o możliwości korzystania z usługi Kardiotele. W 2002 roku przeszłam operację wszczepienia tytanowej zastawki aortalnej w Instytucie Kardiologii w Aninie. Mam możliwość korzystania z pomocy lekarzy kardiologów w tym Instytucie, ale są odległe terminy i zapisy, a badanie EKG w domu stwarza mi zupełnie inną sytuację. Posiadanie aparatu i możliwość konsultacji z lekarzem zapewnia mi komfort psychiczny. Choruję na regulowane lekami nadciśnienie i napadowe migotania przedsionków. Przez lata była to rzadko pojawiająca się dolegliwość, natomiast dokuczała mi arytmia. W ostatnim roku częstotliwość występowania migotania przedsionków bardzo wzrosła. Z usług Kardiotele najczęściej korzystam przy przyspieszeniu tętna do 100 uderzeń na minutę. Lekarze rozstrzygają wtedy, czy to już migotanie, czy jeszcze nie. Ustalamy z lekarzem zakres terapii farmakologicznej, a w każdej chwili mogę zadzwonić, powtórzyć EKG i znów ocenić stan mojego zdrowia. Doceniam empatię całego zespołu i serdeczny stosunek do pacjenta. Z najwyższym uznaniem myślę o pracy wszystkich konsultantów przyjmujących zgłoszenia i wykonujących EKG oraz o lekarzach oceniających jego zapis i z życzliwością udzielających porady...”

Czytaj całą opinię o Kardiotele

Zamów usługę
Strona dostępna
tylko dla personelu medycznego
Strona dostępna
tylko dla personelu medycznego